Friday, October 16, 2009

TOMORROW...

Get ready BBs! I'm gonna start doin a series of Halloween tutorials for all of y'all! halloween is my favorite time of year for makeup! Oh the possibilities! Tomorrow's look...


Well, here's a preview!
Get excited :D

Sweet dreams ;)

13 comments:

VeggieGirl said...

Spooky!! Love it :)

amy. said...

Oh my GAWD baby, this is insanely gorgeous (in a ghoulish way, of course). I love Halloween makeup too, obvs, and I can't wait to see what you come up with.

HEY...I got an idea....COME HERE FOR HALLOWEEN! Haha...hehe...no, really. :D We can do everyone's makeup. And not go out.

Love you!

shelby said...

Ooo, now I might just have to paint my face! LOVE IT GIRL!

peanutbutterbliss said...

ohh I just can't wait!! your so talented with make-up girlie :) I think you should be a make-up artist! haha

Jenny said...

bah you are effin' fabo even covered in blood and gore. you are da bomb, honey! please tell me you aspire to be a profesh makeup artist 'cause that is totes your calling! if not - you can def. become my person makeup guru.. I'll pay you in hugs and kissies :)

lilveggiepatch.com said...

I LOVE YOU. You make scary look so hot!

Erin of Care to Eat said...

OOOHHHHHH
This is fuckin' fierce and totally hot - I LOVE IT!
MORE MORE MORE!

Heather McD (Heather Eats Almond Butter) said...

I second what Erin said above. :)

healthy ashley said...

Ahhh! The makeup is scary- and AMAZING!!

glidingcalm said...

dang!! perfect!!! some of the skaters and I are thinking of being zombie dancers/skaters. I need this!

Lexi said...

I love this look, so ghoulish yet gorgeous. I just realized we're friends on facebook, but I hadn't checked out your blog! I LOVEZ it. can't wait to keep reading more.
love,
lexi

http://bitesandbrews.blogspot.com

Lyle said...

i would make out with that ghoul in a hot second. baby girl!! how have you been? im living in ny now, if you're ever in the city can we meet up?? love love love you to the stars!

sweet26 said...

OMG!! i'm so in love with your blog, your tutorials and you! i'm going out and buying elf brushes like right now so i can follow along!